MÜÜGITINGIMUSED

Veebipoe nordbyliving.ee (edaspidi Veebipood) omanik on OÜ Nordby Living (registrikood 16022825).

 

1. ÜLDTINGIMUSED

  1. Müügitingimused kehtivad nordbyliving.ee veebipoest ostja (edaspidi Klient) ja ettevõtte Nordby Living OÜ (edaspidi Nordby Living) vahel kaupade ja teenuste ostmisel.

  2. Veebipood on Nordby Living OÜ poolt loodud ja hallatav internetipood, kus Nordby Living vahendab komisjonimüügi korras kolmandatest isikutest mööbli- ja sisustuskaupade tootjate toodete müüki Kliendile.

  3. Lisaks Üldtingimustele reguleerivad Nordby Living ja Kliendi vahelisi suhteid Eesti Vabariigis kehtivad õigusaktid.

 

2. MÜÜGITINGIMUSED 

  1. Tooteid müüakse nii füüsilistele- kui ka juriidilistele isikutele.

  2. Nordby Living’il on õigus teha muudatusi müügitingimustes ja müügihindades. Nimetatud muudatusi kajastatakse nordbyliving.ee veebilehel. Mistahes muudatusi ei rakendata tagasiulatuvalt.

  3. Veebipoes müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde. Kõik veebipoes müüdavate kaupade hinnad on eurodes ja sisaldavad käibemaksu (20%).

  4. Hinnale lisandub tasu kauba kättetoimetamise eest, v.a juhul, kui tellimuse summa ületab miinimumpiiri, mille puhul on postikulu tasuta. Tasuta tarne (ainult Eestisisene) kehtib alates 49-eurosest tellimusest.

  5. Kauba kättetoimetamise tasu sõltub ostja asukohast ning kättetoimetamise viisist.

  6. Teave kauba kohta on esitatud Veebipoes vahetult kauba juures.

 

3. TELLIMUSE VORMISTAMINE JA MAKSMINE 

  1. E-poes kuvatud Tooted on kas kohapeal olemas Nordby Living laos või need tellitakse Tootjate laost või toodetakse Kliendi tellimuse alusel.

  2. Kauba tellimiseks tuleb lisada soovitud tooted ostukorvi. Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad. Sobiv toodete kohaletoimetamise viis valitakse viimasel sammul koos maksemeetodi valikuga.

  3. Tasuda on võimalik läbi järgnevate Eesti pangalinkide: Swedbank, SEB, Luminor, LHV, Coop Pank, Pocopay. NB! Pangalingiga tasumisel vajutada kindlasti panga lehel nupule „Tagasi kaupmehe juurde“.

  4. Lisaks saab kasutada järelmaksu lahendusi: Slice in 3, Liisi ID, Finora krediit. Järelmaksu taotluse saab esitada tellimuse esitamise viimasel sammul, kus asuvad Maksmine ja Tarnemeetodi valik.

  5. Võimalik on tasuda ka pangaülekandega. Sel juhul tuleb viimasel tellimuse esitamise etapil valida "Soovin arvet ja tasun hiljem pangaülekandega".

  6. Makseid vahendab Maksekeskus AS. Tasumine toimub väljaspool Veebipoodi turvalises keskkonnas – pangalingiga tasumisel vastava panga turvalises keskkonnas ja krediitkaardiga tasumisel Maksekeskus AS turvalises keskkonnas. Müüjal puudub ligipääs kliendi panga ja krediitkaardi andmetele.

  7. Müügileping Kliendi ja Nordby Living OÜ vahel jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe arvelduskontole.

  8. Veebipoe omanik on isikuandmete vastutav töötleja ning edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Maksekeskus AS-le.

  9. Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest.

  

4. KOHALETOIMETAMINE

  1. Toodete juurde on märgitud maksimaalne Toote tarneaeg (edaspidi: Tarneaeg). Tarneaja jooksul valmistab ja/või saadab Tootja Kliendi soovitud Toote ning Nordby Living korraldab Toote veo Tootja asukohast Kliendi soovitud asukohta.

  2. Eeldatav tarneaeg on märgitud vastava toote juurde. Tootjate laost tellitavate toodete tarneaeg on üldjuhul 2-4 nädalat, kuid erijuhtudel võib see olla kuni 10 nädalat.

  3. Kauba kättesaamiseks on ostjal järgnevad valikud: Omniva pakiautomaat või kuller, Itella Smartpost pakiautomaat või kuller, DPD Pickup või kuller.

  4. Kauba saatmiskulud kannab ostja ning vastav hinnainfo on kuvatud saatmisviisi juures. v.a juhul, kui tellimuse summa ületab miinimumpiiri, mille puhul on postikulu tasuta. Tasuta tarne (ainult Eestisisene) kehtib alates 49-eurosest tellimusest.

  5. Eestisisesed saadetised jõuavad üldjuhul ostja määratud sihtpunkti 3 tööpäeva jooksul alates müügilepingu jõustumisest. Väljaspool Eestit  toimub kohaletoimetamine sõltuvalt sihtriigist.

  6. Anname endast parima, et kõik Tooted jõuaksid Kliendini Toote juures kuvatud tarneajal. Juhul, kui pikima lubatud tarneaja sees pole Veebipoel võimalik Toodet Kliendini tarnida, siis teavitame Klienti tõrkest ning soovi korral kanname raha viivitamatult, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul, tagasi Kliendi arvelduskontole.

  7. Nordby Living lepingurikkumiseks ei peeta lubatud tellimuse täitmise tähtaja ületamist juhul, kui viivitus on tingitud kolmandate isikute poolt (näiteks veoteenuse viivitus).


5. TAGASTAMINE

Pärast tellimuse kättesaamist on ostjal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul. Kauba tagastamiseks tuleb saata kauba ostmisest taganemise soov vabas vormis e-posti aadressile info@nordbyliving.ee. Tagastamisavaldus peab sisaldama Kliendi nime, toote nime ja tellimuse numbrit.

 

  1. Taganemistähtaega arvestatakse päevast, mil Klient või tema nimetatud kolmas isik, kes ei ole kauba vedaja, on saanud toote enda valdusesse.

  2. Ostja peab kauba tagastama sooviavalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud kauba vedajale.

  3. Kauba tagastamise kulud kannab ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv toode ei vasta tellitule (nt vale või defektiga toode).

  4. Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik.

  5. Tagastatav kaup peab olema kasutamata, kahjustamata ja orginaalpakendis.

  6. Veebipood tagastab tagastatava kauba kättesaamisel ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 30 päeva möödumisel arvates taganemisavalduse saamisest, kõik ostjalt lepingu alusel saadud tasud. Lisaks tagastatud kauba maksumusele tagastatakse ka kauba kättetoimetamise kulud.

  7. Veebipood võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud või kuni ostja on esitanud tõendid, et on asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem.

 

6. PRETENSIOONI ESITAMISE ÕIGUS

  1. Veebipood vastutab ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel ning mis ilmneb kuni kahe aasta jooksul alates kauba üleandmisest ostjale. Sellest esimese kuue kuu jooksul asja üleandmisest ostjale eeldatakse, et puudus oli olemas juba asja üleandmise ajal. Vastava eelduse ümberlükkamine on Veebipoe kohustus.

  2. Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul veebipoe poole, saates e-kirja aadressile info@nordbyliving.ee. Saadetud e-kiri peab sisaldama kliendi nime, tellimuse numbrit, defekti kirjeldust ning puudust tõendavaid fotosid.

  3. Veebipood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist ostjale.

  4. Kui Veebipoest ostetud kaubal on puudused, mille eest Veebipood vastutab, parandab või asendab Veebipood puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab Veebipood ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud.

  5. Veebipood vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.

 

7. OTSETURUSTUS JA ISIKUANDMETE TÖÖTLEMINE 

  1. Veebipood kasutab ostja poolt sisestatud isikuandmeid ainult tellimuse töötlemiseks ning kauba ostjale saatmiseks. Veebipood edastab isikuandmeid veoteenust pakkuvale ettevõtetele selleks, et kohale toimetada kaupa.

  2. Veebipood saadab ostjale uudiskirju ning pakkumisi ostja e-maili aadressile ainult juhul, kui ostja on selleks avaldanud soovi sisestades veebilehel e-kirja aadressi ning andnud teada oma soovist otsepostituse teadete saamiseks.

  3. Ostjal on igal ajal võimalik loobuda e-postile saadetavatest pakkumistest ja uudiskirjadest andes sellest meile teada e-kirja teel või järgides pakkumisi sisaldava e-kirjas toodud juhiseid.

  4. Veebipood kasutab küpsiseid parema ostukogemuse tagamiseks.

 

8. VAIDLUSTE LAHENDAMINE

  1. Kui ostjal on Veebipoe osas pretensioone, tuleb need saata e-kirja aadressile info@nordbyliving.ee.

  2. Kui ostja ja Veebipood ei suuda lahendada vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole.