- Kas toote võib tagastada, kui see siiski ei sobinud?
Jah, pärast tellimuse kättesaamist on ostjal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul. Jälgi, et tagastatav kaup oleks kasutamata, kahjustamata ja orginaalpakendis.
Originaalpakendi alla kuuluvad nii sisepakend kui ka välipakend (juhul, kui toode on kahes karbis). Jälgi pakendamisel kindlasti, et ka täitematerjal oleks kaasas, kuna postiteenuste nõue sätestab, et pakend peab kannatama 1 meetrist diagonaalis kukkumist. Vaipade puhul tuleb kindlasti kaasa panna kilest ja/või kangast ümbris.
- Kuidas kauba tagastamine toimub?
Kauba tagastamiseks tuleb saata kauba ostmisest taganemise soov vabas vormis e-posti aadressile info@nordbyliving.ee. Tagastamisavaldus peab sisaldama Kliendi nime, toote nime ja tellimuse numbrit. Seejärel saadame täpsema info tagastamise osas sõltuvalt transpordimeetodist.
- Kuna raha tagasi kandmine toimub?
Veebipood tagastab tagastatava kauba kättesaamisel ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 30 päeva möödumisel arvates taganemisavalduse saamisest, kõik ostjalt lepingu alusel saadud tasud.
- Kes maksab kauba tagastamisel postikulu?
Lisaks tagastatud kauba maksumusele tagastatakse ka kauba kättetoimetamise kulud Veebipoest Kliendile.
Küll aga tuleb Kliendil endal tasuda postikulu, mis kaasneb kauba tagastamisega Veebipoele (v.a juhul, kui toode on vale või defektiga).
- Kust leiab lisainfot kauba tagastamise ja selle tähtaegade osas?
Kõik tagastamise tingimused on välja toodud ja lahti kirjutatud Veebipoe Müügitingimustes.